sabato 25 novembre 2017

Episode 13: Justice (5)

page 14
page 15
In Justice (5), Enea has to face his quasi-girlfriend's fantasies about threesomes.

Will he be judged worthy by her best friend, the charming Kace? And what will Karnifex have to say about all this?

As if this wasn't enough, the night vigilantes are on his trail, and the most bosom-y of them aims to seize and subdue the brutal Karnifex!

Art by Joel Sousa.
Story & lettering by Franco Villa.
page 16
page 17
English edits by Joe Teanby.

WHO IS KARNIFEX?

Karnifex is the supernatural masked killer whose appearance is constantly changing, as his curse moves from one man to another.
Whoever receives the Karnifex uniform cannot avoid donning it: the gasmask, the gloves, the catsuit, the boots.
The host is transformed, as their most secret and inhuman urges are brought to the surface, turning the man into the remorseless killer!
page 18 
page 19
From that moment on, the gasmask and the uniform become the only real identity of the host, who begins a second life made of blood, sex and theft.
But the Karnifex Suit is a curse, and as such, will ultimately spell doom for the host and anyone whose life has been touched by Karnifex's deadly touch.

For the whole online series, go to the Karnifex Episodes Index.



martedì 7 novembre 2017

Episodio 13: Giustizia (5)

pagina 14
pagina 15
In Giustizia (5), Enea deve fare i conti con le fantasie sui rapporti a tre della sua quasi-fidanzata Suzy-Lynn.
Riuscirà a superare l'esame dell'affascinante Kace? Ma, soprattutto, che ne dirà Karnifex?
Come se non bastasse, i vigilanti notturni sono sulle sue tracce, e la più pettoruta di loro ambisce nientemeno che a sottomettere e catturare il brutale Karnifex!




pagina 16
pagina 17
pagina 19
Arte di Joel Sousa. Storia e lettering di Franco Villa.


CHI E' KARNIFEX?

Karnifex è l'assassino mascherato soprannaturale, il cui aspetto cambia ogni volta che la sua maledizione di sposta da un uomo a un altro.
Chiunque riceva l'uniforme di Karnifex nelle proprie mani, non riesce a evitare di indossarla: la maschera antigas, i guanti, la tuta, gli stivali.
pagina 18
L'ospite si trasforma, e le sue pulsioni più recondite e inumane vengono portate a galla, mutando l'uomo in un assassino spietato!
Da quel momento, la maschera e l'uniforme diventano la sola vera identità dell'ospite, che inizia una seconda vita di sangue, sesso e furti.
Ma l'uniforme di Karnifex è una maledizione, e in quanto tale, segnerà il destino dell'ospite, come di chiunque abbia la propria vita violata dal letale tocco di Karnifex.